Ovanor

2010-11-30 / 12:22:25

Nämen halloj, nu sitter jag här och dricker varm chocklad och äter lussebullar! Är det inte riktigt delicius och nyttigt? Det duger för mig iallfall. Jag ska snart ta och plugga lite, sen ska jag börja planera en hemlig sak... som ni inte får veta någonting om ännu! Hehe.
.
Men innan jag går tänkte jag bara dela med mig om mina värsta vanor. Dvs. saker jag gör flera gånger om dagen utan att jag tänker på det. So here comes the list, njut av mina problem!

- Jag säger ''men helt ärligt/om jag ska vara ärlig/ allvarligt talat så.../helt ärligt så...'' typ 10000 gånger per dag! Och det fula är att jag säger dom små meningarna i helt opassande sammanhang. T.ex såhär: Hej, Lisa hur mår du? - Åh hej! Helt ärligt så mår jag jätte bra, själv? .. ett annat exempel: Lisa, vad har vi för sidor vi skulle läsa i SO boken? - Om jag ska vara ärlig så är det sidan 304-313 (btw, alla 8a:are, det är dom sidorna vi ska läsa!!). HUR FULT ÄR DETTA INTE??? Jag måste försöka sluta med denna vana...
.
- Jag äter ca. 5 lussebullar per dag.... ska man må gott ska man bli tjock!!
.
- Jag måste vända på spegeln VARJE gång jag ska sova i mitt rum. Detta beror på att min syrra för 2 och ett halvt år sedan hade sett filmen ''mirrors'' och berättade om handlingen för mig. Sedan dess har jag vänt på spegeln VARJE kväll.... om jag glömmer att göra det, så kan jag vakna på natten och göra det! How sick?

- Jag steker champinjoner till mig själv som....snacks?! Hm, jag tror vi låter orden tala för sig själv.

- Jag grinar när jag lyssnar på teenage dream med katy pery, för då börjar jag tänka på henens låt ''thinking of you'' och den är sorglig, så då tycker jag synd om henne...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0