morsning...korsning?

2010-11-17 / 05:50:00
Godmorgon alla sunshines.
När det här inlägget postas (kör på tidsinst), är det samma minut som min väckar klocka ska ringa. Klockan 05.50. Fråga mig inte varför så tidigt, men i varje morgon hoppas jag på att få mig upp före 7.30....

.. Om ni vill veta vad som händer live nu.. Jag ligger i sängen, hör supermario signalen vråla ut ur mobilen, in i mina öron. Med mina små trötta ögon försöker jag nu haffa mobilen och klicka znooze. Den stora faran.

Idag slutar vi tidigt, så tagga det. Sen bara torsdag & fredag kvar.. och sen helg :D


arkivbild från i somras. hahahahahha!!!!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: grottis

hello sötis ;)

ja såg ett programm om din namne Lisa Marklund författaren på TV. hon var faktiskt lik dej när hon var ung :)

kram

2010-11-17 @ 08:21:03
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0