Mode lista

2010-11-14 / 12:29:31

Stilförebild: Jag läser många modebloggar, och inspereras mest av Lisa Olsson och Victoria Törnegren. Dem har 2 väldigt inspererade bloggar och båda 2 har unika stilar.

Din stil i en mening: Jag tror jag säger Casual.

Beskriv din stil: Tar på mig det jag gillar, men försöker matcha. Dock visar jag knappt outfits på bloggen, och dem outfits jag visat är typ från förra året och då var modegrejen inte riktigt min grej lika mycket.. hehe

Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Cheap monday. Men jag handlar mest kläder på H&M, GT, bikbok, JC, Monki.


Vad tror du på inför vintern? Mycket häftiga leggins som sticker ut lite. Stickade koftor/tröjor. Stora sjalar, mycket fjäder örhängen, kängor, fluffiga vantar och tighta jeans. Mycket skjotor!

Det bästa basplagget i vinter? Leggins och jeans, går att matcha med allting!


Mina färger i vinter?
Marinblått, svart, beige, vitt, vinrött.


Skor eller väska?
Jag gillar båda, men jag älskar mina kängor. Väskor är snygga, men kan dock vara ivägen ibland.. haha!

 

En ideal outfit i vinter? Svarta jeans, stor stickad tröja, fjäderörhängen, halsduk, kängor och en dunjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0