leo's lekland

2010-11-03 / 23:26:14
ph: me, flygplansbild från sommaren 10, över Umeå city
.
Åh.... Jag satt just och kollade igenom gamla bilder.
Bland annat från i somras då jag fick syn på lite sthlm picz, och fram för allt flygplans bilder. Och fattar ni vilken kick jag fick på att flyga nu!? En otroligt stor kick iallafall. Det är så himla härligt, att bara känna när dem börjar rulla planet på marken, vänder det i kurvan och kör. Lyfter. Det är så himla mäktigt också, när man kommer upp i luften och bara ser ner på alla molnen. Totally love it.. Fast, mindre kul är ju flygplans fikat, och typ när man håller på dö av det stora trycket när dem svänger planet.... men det är det värt det!
.
Idag har jag, från det ena till det andra, varit på leos lekland :D
Kom dit vid 12 tiden och då var det SMOCKAT med folk. Jag och stina fick panik och blev alldeles yra och slängde oss i en soffa direkt.. Vid 7 tiden skuttade jag ut med en död kropp och ett risigt hår, och självklart var man sist ut också.. haha. Pinsamt! Men det var iallafall skoj och jag ser framemot träningsverken imorgon!
.
Vad har ni andra haft för er en dag som denna? Spread with me!! (eller hur det heter...?)
:)
Kommentarer
Postat av: grottis

fniss ja du älskling, Spread kan betyda breda ut vingarna eller sära på benen ;D de är nog någonting annat du tänker på ;)

love you <3 :)

2010-11-04 @ 12:03:10
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Pilluuuuur

Sv: Haha, det är synd om din familj och dina vänner också ;)

2010-11-04 @ 17:38:35
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0