04112010

2010-11-04 / 20:24:00

.
Detta är kvällens underhållning + musik på det! Really great if you ask me. Jag är helt slut i kroppen då jag stressat runt som en galen höna hela dagen. Jag har hunnit vakna, legat kvar i sängen 2 timmar och halvsovit, fixat mig, duschat, tänkt, lyssnat på musik, sprungit på stan (utan resultat, bara kollat lite snabbt!), fikat med mamma och elin, handlat på coop, ätit middag, och nu sitter jag här och lökar sönder....
.
Imorgon ska jag inte göra någonting. Vad jag vet ännu?
Förutom att jag kanske ska vara med Johanna på dagen. Det blir mysigt! Annars så blir det att hänga med mina awesome polerz Stina, och kanske att min fantastiska, våldsamma, väldigt speciella man David kommer förbi också. Men vet inte hur det blir med det än :) Hur som helst så blir det nog en rätt lugn dag.
.
På lördag, däremot, mina vänner, befinner jag mig i Luleå för lite shopping.... så har ni inte hört av mig imorgon vet ni vart jag befinner mig på lördag :D Det blir kul att slösa lite money honey på nödvändiga stuffs!
.
Btw, bara så ni vet.. det skakade just i mitt huvud..... läskigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0