Vår? SNÄLLAA??????

2010-03-29 / 10:35:40
Nu är jag less. Nu är jag riktigt less. Nu är jag JÄVLIGT less.
Vad är jag less på då tror ni? Jo, den jävla, förbaskade snön som täcker staketen, och som är halvvägs upp till altantaket! Hur mycket snö kan det komma egentligen? Det tar ju aldrig slut? Och jag håller på bli så less på det här nu att jag nästan sprängs. I södra sverige har vårblommorna redan börjat komma, och det är gräs. Gräs, gräs, gräs! Det känns som om det var en evighet sedan jag såg en liten gräsplätt!

Snart haffar jag fram hårtorken, fläcktar, och allting som får snön att tina bort. Jag blir rent ut sagt galen snart. Och om du tycker att jag verkar galen nu, vänta bara......

Vi har pratas vid i familjen, och jag hoppas det blir en restresa nästa månad för jag står inte ut nu med snön.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0