did you know..

2010-03-18 / 14:17:11


...att jag tycker att kobajs/gödsel luktar jättegott?
Tragiskt men sant så tycker jag faktiskt att kobajs/gödsel lycktar skitgott! Det är jätte konstigt, för om jag t.ex passerar boschen och känner den där lukten som dem flesta tycker är vidrig så blir jag helt till mig! Jag börjar skratta, och le, och vill bara krypa ut ur kroppen och plocka blommor från en äng, haha! Jag känner mig jättefri och blir toppen glad av lukten. (i know, im wierd) :D

...att jag är riktigt lat!
varför inte ligga kvar i soffan och dra sig 10 munter till? Eller 20? Eller....*snark* Varför gå till mataffären när man kan åka bil? Varför städa när man kan se bra program på tv:n?

...att jag har tvångstankar?
(HA-HA) Vem har inte tvångstankar? Jag måste iallafall alltid låsa ytterdörren och säga till alla att det är låst. Sedan måste jag alltid gå tillbaka och kolla ett X- antal gånger. Jag måste också kolla om telefonen inte ligger och är påslagen så man inte kan ringa, och sedan det värsta *haha*! Jag måste alltid styra den lilla 'musikonen' på datorn, den där pilen, ot höger sida av väggen när jag kollar på klipp på datorn, liknande.. HAHA! Den får helt enkelt inte synas ;)

...att jag suger på att baka och laga mat?
Jag kan tilloch med inte baka muffins utan att dem blir gele:iga,  och gröt då? Näää.... det blir bara en rinnande havregryns soppa.... Men en 'maträtt' jag är bra på att göra är salladssås alá lisa :D Hahaha....

...att jag är en 'slösare?
Vad ska man med pengarna till om man inte handlar upp dom? Kanske mitt nya motto? :) Jag är iallafall en slösare som handlar upp månadspengen direkt jag fått den i på kortet. Och vipps när jag ska betala så är kortet tomt. Då kommer alltid mina usla ursäkter, sen måste jag lägga det jag skulle köpa åt sidan och bli en tomat! Sedan går jag hela månaden helt pank och tycker synd om mig själv, haha! :P

Det här kallar jag 'Dirty secrets' alla fjortis bloggare! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0