Utkast: Mars 12, 2010

2010-03-13 / 11:35:46

hej. skulle du kunna göra en video hur man gör en sådan header som du har? Det vore jättesnällt! Tack på förhand.
Lisa svarar:
Det är inte jag som har gjort min design, det är Haidi. Så til alla er som vill ha designhjälp, tips och blablabla vänd er inte till mig, för jag är sämst på designeri och webbdesign, haha.

Hej !
Riiktigt snygg blogg ! :)
Ska vi följa varann via bloglovin ??
Lisa svarar:
Hej, och tack ska du ha! Jag andvänder knappt blolovin mer, och jag prenumererar bara på mina favoritbloggar om man säger så. Tyvärr gör jag inte 'byten' med prenumeranter.

Heejh Liisa!:D<3
Jag bara ÄLSKAR diin blogg!Och skulle blii jäätte glad om du kunde titta på miin och kanske länka den:D Om du vill asså måånga kramar //Ellen<3
Lisa svarar:
Hej Ellen, och tack till dig för dem fina orden. Tyvärr länkar jag inte bara folk sådär helst. Då skulle det bli länkar lite här och där, och det känns onödigt. Men som sagt, tackar :)


kan du inte lägga upp en video på typ youtube så man kan höra dig sjunga? :)
Lisa svarar:
Jag ska det, bara jag spelat in något. Den som väntar på nått gott.... ;)

jag har två frågor!
hur kom du på att blogga egentligen? :)
och hur fick du så många besökare? länka mig gärna ;)<3
Lisa svarar:
Jag hamnade på metrobloggen.se på nått konstigt sett, sen skapade jag min första blogg där och höll till där någon månad, sen började jag blogga på blogg.se! På den vägen var det. Hur jag fick besökare vet jag inte, det är ju ni läsare som läser, rigth? :)

1. Vilka är dina bästa vänner ?
2. Brukar ni prata med varandra om allting?
3. Säger ni att ni älskar varannn????
4. Sööta vänner isåfall :)
5. Vilken är din favoritblogg ?
6. Hur har du lärt dig fota så fint ??
7. Vem tar alla bilder på dig ? =)
Lisa svarar:
Mina bästa vänner är väll Fanny, Johanna och Jessica. Och jag en hel drös med otroligt nära vänner också, och älskar dem otroligt mycket :) Och ja, vi brukar prata med varandra om det mesta. Jag har verkligen dem bästa vännerna som finns! Ja, vi brukar säga att vi älskar varandra. Eller, jag och johanna har vårt egna lilla ord ''Ekkar dig'' haha sött va?
Min favorit blogg är lisaplace! Vart jag lärt mig fota vet jag inte riktigt. Haha! Det är Mamma och Syrran som tar alla outfit bilder om du menade det! Men dem med bara mitt hubud tar jag själv för det mesta :)

Hur många besökare har du per dag? :)
Lisa svarar:
Det är lite olika, nu för tiden är det bara 200-300 per dag ungefär. Men när jag svarar på mina kommentarer och är mer aktiv är det runt 1500 ibland. Rekordet är 4884 så det är rätt stor skillnad :)

Vad gillar du att göra på helger osv?
Bästa film du sett?
Vad tänker du först på om jag säger sten ? :)
Lisa svarar:
På helgerna gillar jag att vara med kompisar, äta godis och sova :) Den bästa film jag sett är Avatar tror jag, love it! :) Om jag hör ordet sten tänker jag 'sten...golv'

fråga: Vem var din första bästa van, och varför är han/hon din bästa vän? Har du blivit sviken utav henne/honom ?
Lisa svarar:
Det var nog elin whalgren, vi var bästa vänner när vi var riktigt små, hihi! Och nej, jag tycker itne jag blivit sviken av henne :)

favorit mat?
favorit affär?
favorit plagg?
kan du länka mig? :)<3
Lisa svarar:
Min favoritmaträtt är vårullar! Favoritaffären är Bikbok, gina, H&M! Mitt favoritplagg är leggings, helt klart. Perfekt till allt! Och njae, jag länkar inte alla bara sådär, tyvärr! Känner mig skitdum, haha!


1. Har du pojkvän?
2. Kan du lägga upp ett klipp på när du sjunger?
3. Har ddu husdjur?
4. Går du på någon sport?
5. Känner du någon som spelar handboll?
Lisa svarar:
Nej, jag har inte pojkvän, var ett bra tag sen jag var tillsammans med nån. Det tog slut i somras, och jag känner att jag inte har tid med killar riktigt, haha! Ja, jag sa lägga ut ett klipp snart. Husdjur har jag inte, men min syster har 4 marsvin, 1 sköldpadda och 3 fiskar! Ett litet mini zoo kan man säga! Jag går inte någon sport, däremot går jag kör & dans, men har tagit uppehåll ett tag. Sista frågan, nej jag vet inte av nån som spelar handboll.

1. Vad använder du för kamera? :D
2. Vad har du för färg på dina strumpor just nu? xD                                                                                  Lisa svarar:
Jag använder mig av min Nikon D40, sedan december 2008, julafton! Just nu har jag inga strumpor, jag är barfota och har pyjamasen på mig! Hihi!


Vad är roligast att fota... Porträtt, närbilder, landskap? :)
Vart kommer ditt fotointresse ifrån?
Vad vill du jobba med/inom när du blir vuxen? :) kramar!
Lisa svarar:
Det roligaste att fota är nog landksap och porträtt.. Fast det är roligt att fota närbilder också. Haha, jag vet inte. Jag tycker det är rätt skoj att fota speciella vardagsbilder. Hur jag nu ska förklara.. Jag vill jobba som sångerska! Men om jag måste jobba också, vill jag nog vara inredningsartitekt eller frisör. Kanske jobba i nån liten hudvårdbutik, vi får se! Att jobba som redaktör i en tidning vore också skitballt! :)

hejhej! supersöt blogg. :D hur gör/gjorde du för att få din blogg så stor? Lisa svarar: Tack ska du ha! Jag gjorde inte så mycket, och själv tycker jag inte alls att den är stor. Om du vill få din blogg större ska du väl blogga intressant, uppdatera ofta, vara dig själv. Vad vet jag? :)

När fyller du år ? :D (din blogg är grym) (Y)                                                                                               Lisa svarar: Tack ska du ha föré första! Snällt av dig! Jag fyller år den 29 april.

Är jag din lilla guldfisk? 8o
If i trust you and i don't trust you can you trust me then when i don't trust you? :D
Varför är du så smex?<33333333333333
Varför är du så wonderful
varför är du en bläckfisk so heter åktåbaldi :)                                                                                            Lisa svarar:
Självklart är du inte min lilla guldfisk, du är min illa Moa, moa! Andra frågan blir jag yr av, no comement, haha. Tredjefrågan...Jag föddes så ;) Du vet, naturbegåvning! Haha skoja. Varför är du så flummig Moa? Du är knäpp ju, haha! Jag är ingen bläckfisk, jag är Liiiiiisa!

Hur kan du göra sån fin design ? :) 
Har du många läsare ?
Lisa svarar: Jag har inte gjort min design själv, fortfarande! :) Njae har inte så många läsare, du avgör själv om det är mycket eller lite.

Hej du har sjukt fin blogg, kan inte du göra designer? jag behöver din hjälp men här kommer en fråga te Varför bloggar du?                                                                                                                   Lisa svarar: Tack ska du ha! Jag bloggar för att jag får så fin respons av er läsare, för att underhålla er med mina tråkiga inlägg (ha-ha) och för att det är roligt att skriva av sig.

Hur mycket på en skala från 1-100 gillar/älskar du dina läsare?<3 hihii:]                                              Lisa svarar: Jag säger väll 100 då, hihi! Fett söt fråga! :)

Vad gjorde din blogg känd?
Vad gör du en allmänt regnig dag?
Får jag gästblogga hos dig? D:
Favoritplagg i garderoben?
Vilket namn är sötast: Bläckvad eller rangvald? :3                                                                                   Lisa svarar: Min blogg är inte 'känd' enligt mig, så jag har inget svar på den frågan! Hihi! En regnig dag äter jag helst godis, ser film och myser gärnet! Självklart får du gästblogga nån dag! Mitt favoritplagg i garderoben är leggings, men om man jag ska välja flera blir det även halsduk,  och en stor fluffig  tröja! Jag tycker att bläckvad är sötast, hihi!

Vilka bloggar följer du?
Vilken är den roligaste staden du besökt? 
Skulle du kunna lägga ut mera dagens outfit                                                                                              Lisa svarar:
Jag följer inte nån speciell blogg, men fjortisbloggarna kollar jag alltid, sen dem flesta fotologgarna som byellen.se, beccas.se, lisachen.blogg.se, nevnarien.se, lillmoaslife.blogg.se, photobyemma.blogg.se! Min favorit blogg är lisaplace.devote.se! Självklart ska jag försöka lägga ut mer dagens outfit!

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0