planering

2010-03-03 / 11:22:16
Ja, vart ska jag börja? Alla kommentarer? Dem är fina. Finare. Finast. Alltså, ni är så otroligt otroliga, jag blir alldeles rörd när jag ser era fina kommentarer, börjar nästan gråta ibland, haha. Sådan lipsill jag är :) Även fast det kanske inte syns så ska ni veta att jag tänker på er, och är verkligen glad för all respons och kärlek ni ger mig. Det är verkligen inte nått man bara får sådär. Ni är otroliga! Ett litet ♥ till er.

Från det ena till det andra, vaknade upp med nackspärr i morse och mitt hår såg ut som en enda stor hårboll. Inte okej. Jag kunnde knappt andas heller, förkylning ni vet, det har blivit värsta vane saken för mig. Inte okej det heller. Vi försöker glömma det, sen kör vi en liten enkel 'veckans planer' för er som vill veta :) Tar även med lite av nästa vecka och gårdagen.

MÅNDAG (IGÅR) hade jag otroligt skoj. Det var frilufsdag, och jag var på vb med Fanny LN, Jessica, Emma, Fanny Ö, Lydia, Johanna, och hade sjukt skoj. Slalom i höggsta hugg, vi åkte så mycket vi bara orkade, och bailade här och där, lyckad dag, det ska vi göra om tjejer! :)

TISDAG (IDAG) ska jag nog bara slappa, vila min lilla sönderpajjade nacke, och läsa lite om rommariket. Wohow, intressant eller vad? Nej, inte det minsta :) Sedan ska jag nog hjälpa till med maten idag också, känner att jag börjar bli lite bättre på matlagning, så tummen upp för mig. Sen ska jag försöka få ordning på mitt hår, som även är kallat hårbollen...

ONSDAG ska jag vila min pajjade nacke, som för hoppningsvis blivit bättre, sova bort värken.

TORSDAG inga speciella planer, försöka friskna till lite grann och bara vara allmänt död.

FREDAG fira med att spela lite gitarr och dricka thé över att det är spoooortlov :) Sedan blir det att se lite lets dance och bara njuta av ledigheten

LÖRDAG ska jag käka godis och se melodifestivalen, sen ska jag packa min resväska, se melodifestivalen och sova tidigt (!!!)

SÖNDAG upp klockan 7, packa in i bilen, börja rulla till sundsvall med mamma, elin, kickie, hanna. Sova hela bilfärden, hehe. Sen kommer vi fram nångång och då ska jag slänga mig på hotellrummet, bada i poolen, och bara slappa. Mot kvällen ska jag faktiskt sätta fart på träningen i gymmet :)

MÅNDAG vaknar, äter hotellfurkost (me realllllly like) träna på gymmet, in mot birsta city, och stan för att shoppa loss :) mot kvällen ska vi väll ut och äta eller nått. Slappa på hotellet och lite annat.

TISDAG vakna tidigt, träna på gymmet, hotellfrukost, in och shoppa, eller göra nått annat i sundsvall, mot kvällen rullar vi hem med bilen igen.

Där har ni planerna, kommer helt klart trycka in lite andra saker att göra, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0