Pippi style

2010-03-21 / 11:11:30

Idag vaknade jag verkligen inte på fel sida, utan jag vaknade upp och ner! Värsta pippi långstrump stilen, eller vadå? Fötterna låg så mjukt på kudden, och huvudet låg nere vid sängens slut. Haha! Jag förstår inte hur jag gjorde i sömnen! Lite fult kanske, men det var riktigt skönt att sova på det sättet.

Jag kan sova vart som helst, när som helst, och hur som helst....
En gång somnade jag i duschen, det var inget fel med det alls, jag var lite trött och somnade!? Jag har även somnat på t.ex i golvet, och i trappen (!?) Ja, du hörde rätt... Haha! ;) Jag satte mej i hörnet av trappen med ett täcke och somnade. Inga konstig heter alls....... :)

Hur brukar du sova? Normalt eller lite konstigt kanske? Tell me! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0