Moa + lisa = RIIIIKTIGT OKEJ!

2010-03-17 / 11:15:31

(Haha, förlåt för mupp bild, och för att Moa ser skitliten ut, men hon kröp lixom ner på min axel)


Hahahahahahaha, jag älskar verkligen att skratta!
Och det är nått jag gör otroligt mycket när jag är med Moa! Just nu sitter vi på MSN och pratar, och ni ska bara veta hur våra konversationer ser ut! Dem är långt ifrån normala! Moa har fått sitta och fixa till bilden ovan till mig, för att jag är för lat för att byta dator och fixa det, och hon har dessutom fått suttit och printat en liten msn konversation och redigerat om den 100 gånger innan hon ändrat till rätt storlek, täckt min MSN, och tagit rätt stycke :)

Och om hon inte gör som jag säger... hotar jag med ett hemskt skratt jag har på min MSN, som följer med på messanger plus! Mahahhaha! I'm not evil. :D

Och så ser man ju inte heller..... Attans! Ni får gå riktigt nära skärmen och läsa.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0