lillmoaslife (Moa) gästbloggar. ;)

2010-03-12 / 22:24:54
Shobre alla Lisafisas läsare! Moa is here! Jag fick tillåtelse att gästblogga hos eran bästa bloggare, Lisa Marklund! ;)

Hihihihi, Jag har kännt lisa snart 4år, vi träffades via habbo hotell. Sen dess har vi aldrig tappat kontakten! Vi har webbat tsm på skype, msn, snackat i tele. Aldrig tappat kontakten alltså! Och på söndag ska vi träffas irl, Hon ska åka till Umeå med Elin, her sis. Och typ hennes mamma också! :D. Jag bor i Umeå, haha. Nån mer av Lisas läsare som gör det? :D

Kommer aldrig släppa mi lisafisa, Vi alla har en sådan tur som har en sånhär underbar människa vid existens! Vi har en tur hon driver en sådan wonderful blogg också. :)

Hm, jag har inte mycket och säga till er underbarlingaaaar där ute. Bara att lisa är världens bästa människa som någonsin funnits. <33


Snart avslutas Lisas frågestund också, hihi. ;)


BESÖK MIN BLOGG HÄR, WWW.LILLMOASLIFE.BLOGG.SE!




Kramis lisa, moa älskar dig föralltid. /Moa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0