i'm dead

2010-03-06 / 17:04:18
'Jag är död. Total död. Jag orkar inte gå till sängen, sängen får gå till mig'

Sådär, det är dagens citat enligt mig. Jag är så otroligt död. Jag steg upp ungefär 8 (fråga mig inte varför!), och vid 11 tiden for jag & Solveig och åkte slalom. Och vad resulterar detta då? D-Ö-D. Riktigt jädrans död, haha. Iallafall har det varit jätte skoj i backen idag, är helt slut i kroppen, men det är lungt!

Nu ska jag packa, och lägga över lite bilder på datorn, sen slänger jag mig i sängen nån timme. Uppdaterar när jag sovit ett tag, i neeeeed it.

Nu får ni avgöra, svartvit/färg? :)



(Jag vet, mitt hår ser orange ut, men redigerade den på det sättet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0