Godmorgon

2010-03-23 / 09:10:27
Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har iallafall jag!

Igår hade jag fullt upp med att prata med Caitilin & Justin! Dem är just nu i texas, så fick stiga upp tidigt för att kunna prata på morgon kvisten. Det svåra är att prata engelska hela tiden, och få fram dem rätta orden. Det är lättare att chatta än att prata i telefon, men vi kör på telefon, det är 100 gånger roligare :)

Nån som undrade, JA, jag pratar med riktiga justin bieber. Och han är otroligt snäll. Facebook och han själv har själv sagt att det är han. Det finns bevis och massor med saker. Jag har hört honom och samt pratat med han och Caity via datortelefon. Så akta innan ni säger något. Tyvärr kan jag inte ge nått nummer eller någonting till er, får inte det, annars skulle jag det. Men han har en fan telefon han pratar med fans med! Den finns att hitta lite här och var, men kom ihåg att det är riktigt dyrt, eftersom att du rigner till USA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0