sommar

2010-06-29 / 18:26:33
Nu är det sommar. Jippie! Äntligen har det börjat bli riktig sommar. Vattnet värms upp mer och mer för varje dag. Har faktiskt badat några gånger. Men bara i 2 sjöar. och det har hitills varit hyffsat kallt. Iallafall så har jag varit med Lydia, fanny och Johanna idag! Det var riktigt bra väder så vi bestämde oss för att bara taré lite lungt nere på falkan.. villket är en sjö här i skellefteå. Riktigt mysigt, förutom att jag blev nerputtad 2 gånger.. av johanna. Så imorgon blir det att ge igen på något sätt.. försöker klura lite..
Jag känner föresten att mina inlägg är ganska få.. och tråkiga. Vet verkligen inte vad jag ska skriva, så jag tror att jag behöver en cola, lite jordgubbar och min kamera för att bege mej ut och fota för att få lite insperation.. hmm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0