Testing: close up 10 +!

2010-01-11 / 22:05:55


Wiho tack söta, underbara, läsare! (nu förstår jag mig på mitt closeup filter 10+ haha..)

Äntligen vet jag hur jag ska bära mig åt när jag fotar med close up filtret! (Ursäkta om bilden är brusig, men den ska vara det..) Ni söta läsare var såklart übersnälla och tipsade mig hur jag skulle göra. Man måste alltså stå väldigt nära, och hitta skärpan! Det är riktigt klurigt, men är riktigt nöjd med resultaten! Har fotat och fotat och fotat...Allting! Till små koppar och glas och minismå detaljer på pennor för att testa mig fram, och vet inte om detta är 10onde gången jag säger det men..JAG ÄLSKAR FILTRET!

(Bilden i detta inlägget är en klassisk tråkig bild..Som alla fotar! Grenar! Dock är inte denna nån frostig gren som är utomhus..Detta är en gren ur våran lilla 'pinnsammling' vi har i en stor glasvas :) Haha)

Så Lisa rekomenderar du close up filtrer 10+? Oja, i really doooo... :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0