Lisa har failat lite haha! MOA läs!

2010-01-12 / 15:01:17
Jag har verkligen gjort en fail. Verkligen! Jag fotade några saker och ting igår med close up filtret, och hade då på väldigt högt ISO, bara för att det skulle bli lite höftig effekt. Sen har jag såklart glömt att ändra det, så nu har jag varit ute och fotat massor med bilder...Med högt ISO. Haha! Det roliga är att Mosan gjorde samma misstag igår, och jag skrattade åt hennes prickiga bilder, men nu får hon skratta åt mig :D



Nu ska jag ta och baka en liten kaka. Eller två :) Är sugen på mockarutor och chokladbollar. Blir nog inga muffins denna gången. Sen ska jag ta och duscha, plocka ögonbrynen samt måla naglarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0