Kvällsbloggning

2010-01-10 / 22:47:32

Jag blir galen, riktigt h*vetes galen, åh. Jag förstår mig inte på mitt close up filter 10+!  Starfiltret funkar bra, riktigt bra. Bilderna blir bra, och effekten är råball! Men när det se kommer till att testa close up filtret.....Då skär det sig. Det är suddigt! Så jäkla suddigt! Det går inte att få fokus? Det går bara att fota om jag har manuell inställning, men bilderna är fortfarande suddiga. Lika suddiga!

Vad gör jag fel? Ska man ha nån speciell inställning? Behöver man vara på nått speciellt avstånd? Är det nått fel på filtret? Alla dessa tankar har rullat runt i mitt huvud senaste dagarna, och jag har testat ALLT.

Från det ena till det andra......känner att jag behöver fräscha upp garderoben rejält, med massa nytt. Ska nog göra det till veckan faktiskt. Iallafall så fick jag mig ett litet moderyck, så gick in på www.modekungen.se och hittade dessa snygga outfits, är dem inte häftiga? :)

nu ska jag ta mig en snabb dusch,
sen blir det att sova sött i min säng, med min nya mjuuuuuka bäddmadrass....
:)


Jag säger bara såhär: Lisa älskar den svarta nittröjan på bild nr 2...........!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0