Finfin idolbild från anonym

2010-01-18 / 13:55:42


''Hoppas du gillar den, Älskar din blogg! /Anonym..''

Fick en väldigt speciell och fin idol bild idag! Av anonym via min mail. Ni ska bara veta hur glad jag blir när ni skickar så söta saker till mig! Sötnosar! Det var synd att du anonym inte ville lämna ut din bloggadress så jag kunnde länka dig, eller iallafall skriva vem som gjort den. Den var riktigt fin ska du veta! :)

Jag lägger ut alla idolbilder jag får, och om ni då vill få en liten länk i min blogg kan det vara bra att skriva vad din bloggadress är så jag kan länka dig! Och ni som ville adda mig på MSN: Ni får adda [email protected], jag är online ganska ofta. Chattar då med läsare, kollar mailen och ni kan alltid ställa frågor.

..Och föresten: Alla idolbilder/''fanmail'' skickas också till [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0