creative girl

2010-01-12 / 14:27:24

Är det bara jag som älskar lite små brusiga bilder?

Jag håller på sprängas av kreativitet! Hela jag är som en stor levande 'kreativ-boll'! Jag har lust att skapa! Allt från en liten söt smarrig cupcake till att inreda en lyxvilla med 1000 våningar! Allt det hela började igår när jag rensade ut mitt rum, och hipps vipps hittade jag min älskade porträtt bok och alla mina teckningar som varit borta i evigheter! Gissa om jag blev glad? Och dra till med ännu en gissning och gissa vart jag hittade det? :) Jo, under min byro! Haha! Helt sjukt. Så jag har nu tittat igenom mina bilder, då jag var på väg att bli bra på att teckna. Synd att ja slutade tänkte jag.... Men nu har jag tänkt börja igen :D

Nu tror jag att jag ska redigera lite bilder, fota, läsa kameraböcker, baka muffins, komma på kreativa sätt att äta en muffins på, teckna, gå till hobby affären och köpa massor med nya grafittipennor samt mjuk kolpenna, och en drös med olika papper och suddigummin :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0