ca 2000 kronor fattigare!

2010-01-04 / 23:48:17
....WIHO, NU ÄR JAG CA. 2000 KRONOR FATTIGARE!! :D
Kan man verkligen vara glad när man gått minus 2000 kronor? JA, det kan man. Speciellt när man gått och köpt sig en ny tutch telefon som man är totalt stört förälskad i :) Och det är precis det jag gjort!

Varför jag haft så dålig update är pgr. av min dator! Den stänger av hela tiden! Och det har varit flera gånger idag som jag faktiskt försökt blogga men då har den bara stängt av sig... När det är som roligast på MSN stängs den av! Hela tiden stängs den av, och detta gör mig galen, ska ta och rensa datorn imorgon och se om det blir bättre...

Bara för att jag inte hunnit redigera några bilder nu ska ni få nått annat.....
En MSn konverstaion tillsammans med dem 3 knasiga vännerna, enjoy it :D
(Ursäkta dålig kvalite, men printade bara)



(RADERADE DEN ANDRA!!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0