2 st svar på tal -Ni frågar, jag svarar.

2010-01-08 / 18:49:47


Kan vi aldrig få höra dig sjunga ? :O
Lisa svarar: O-m-g, får flera av dessa förfrågningar varje dag. Och svaret är JA, ni ska få ett ljudklipp när jag sjunger. Men jag har bara inte haft tid att knåpa ihop ett sångklipp. Och ni får helt enkelt vänta tills jag känner att jag vill lägga ut det. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..... ;)

hej, jag har läst massa i din blogg o så, den är jätte fin! använder du photoshop eller nåt? skulle fråga om du skulle kunna prova göra en header till min blogg o designa o så? pussokram från bine,<333333
Lisa svarar:
Tack ska du ha Bine :) Ja, jag andvänder photoshop CS2, till både bildredigering, och när jag skriver små kladdar i bloggen. Det är ett photoshop som väldigt många av oss fotobloggare andvänder, Rekomenderar det fullt ut. Tyvärr gör jag inte blogg designer, och det är inte jag som gjort min design heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0