melodifestivalen 2010, delt 1!

2010-02-06 / 17:58:23

Ska nån här se första deltävlingen i melodifestivalen ikväll? :)

Jag kan inte förstå att det är första deltävlingen av melodifestivalen ikväll! Självklart ska jag sitta bänkad och titta. Tycker verkligen melodifestivalen är en tradition, love it. Jag skulle heller aldrig tacka nej till att medverka själv, tänk vad roligt att stå där och sjunga, det är inte en liten grej inte.

Vad har jag gjort idag då? Jag har haft fullt upp med att.. SHOPPA! Har köpt lite olika saker som jag tänkte visa er. Senaste tiden har det varit ganska mycket shopping, men orkar inte visa allting som jag shoppade för nån vecka sedan, då jag inte bloggade. Det har mest varit smycken och små reasaker. Toppenbra att ha lixom! Just nu är vi iallafall hos mormor och morfar och har fikat. Och som räkan på räkpajen, så har vi blivit bjuden på middag här, och vad blir det då? Jo, just det.. RÄKPAAAJ! Min absoluta favoritmaträtt! :)

Vi hörs lite senare eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0