i would fly, fly to sky, just you and i

2010-02-27 / 11:04:08


Hallå där! Hur mår ni? Bra hoppas jag! Jag mår inte bra alls, är sjuk! Och vad är det idag, jo talang! Tyvärr kan jag inte delta, fick ställa in det och hoppa ner i sängen igen. Buuuuuuuu för det... det känns riktigt tråkigt. Men jag får tänka lite positivt och faktiskt tänka att jag har 10000 tals mer tävlingar och chanser. Och hel drös med mer skojsiga saker som jag ska göra inom sången :D Så, jag blickar framåt!

Pst..... På söndag - tisdag v. 9 kommer jag befinna mig i sundsvall och shoppa sjukt mycket, ska bo på hotell och bara njuta :) Bor nån läsare i sundsvall som har tips på bra affärer och köpcentrum förutom birsta?


Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0