Ett annorlunda sett att säga hej på

2010-02-09 / 17:56:02

Hallå hallå i stugan....
Känner att uppdateringen inte varit på topp, dock så har jag 99 % insperation, så ska försöka få insperationen att flöda dem kommande dagarna :) Vad har jag gjort dem senaste dagarna då, som hindrat mig från att blogga? SLALOM ÅKNING! Har åkt slalom för hla slanten, i olika bakor, på olika skidor och hej faderittan. Men nu har jag äntligen fått mig egna slalom! :) Inköpta igår, svart/röd/grå/vita, passar perfeto till min röda fluff-jacka och mina svarta täckisar :) Wihu i slalombacken!

Nu ska jag iväg oh åka...igen :D Så vi hörs väll senare, känner att humöret är topp så ska nog skriva av mej lite mer glädje senare! Dock har jag märkt att jag börjat skriva ''itne'' istället för ''inte'' igen.....FAN... Måste rätta inläggen från dessa små ''failar'', haha :D

TJOSAN i stringtrosan!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0