BAra massa babbel, otroligt tråkigt.

2010-02-18 / 20:45:38
Oh noooo, gissa vad? Gissa! Gissa, Gissa!
Jag har gått och blivit förkyld. Fan.
Jag som nyss gått runt och skrattat åt alla människor som går runt med näsprayen och en pappersnäsduk i handen dygnet runt. Jag som nyss förklarat för alla att jag har sjuuukt bra imun försvar. Jag som verkligen varit glad att jag sluppit att få denna vinter förkylning! Vaknade imorse och kunnde knappt andas. Hela jag för förtäppt av snor och andra baciller, mina ögon rann och jag fick kämpa för att dra mig upp ur sängen. Åt lite frukost, inte mycket alls, hello mataptiten, were are you?

Annars då? Vad har jag gjort i veckan? Inte mycket alls. Tråkat, mått dåligt, mått bra, städat, slöat, ätit godis, prommenerat, sett OS, lyssat på pensionärs radio, pluggat, sovit. Och sen har jag gjort en riktigt bra sak till. Jag har lärt mig villka mina riktiga vänner är! Och jag har tänkt på dem mycket, insett hur mycket dem betyder för mig egentligen. Annat då? En att jag har insett massa saker man vore vetat tidigare? Hrmf.... Klagat på vintern! I massor! Varit på en kabaré ikväll, ytterst bra! :D Sen har jag väll bara varit jag. Jag. Jag. jag. Varit mig själv.

Träffade iallafall 3 supersöta läsare i slalombacken för några dagar sen! SKITSÖTA! :D Dem kom fram och hälsade, och vinkade och var otroligt söta, så snäll som jag är lovade jag dem varsin länk, (dock inte den 3:e tjejen eftersom att hon itne hade nån blogg och var ganska liten!)

Så nu ska ni få kolla in Johanna och Celine! SKITSÖTA, så besök deras bloggar NU! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0