what to do when you are home all alone..

2010-12-14 / 13:23:11
Jag och en av mina närmaste vänner Fanny aka Pilla (ni vore veta vem den busen är nu) är båda hemma idag. Vad passar då inte bättre än att sitta och trycka ner sina andra vänner som vi för övrigt stor mobbar bara för att dom inte är lika smarta och snygga som vi? Perfekt, enligt oss. Så det har vi suttit och gjort nu. Den konversationen finns på facebook, och den vägrar sammarbeta och visa upp sig här i bloggen...
.
Så, isället får ni en liten sänkning jag nyss gjorde på Fanny... Nedestående bild var upplagd på facebook, och jag var bara tvungen att lägga till några kommentarer.. Haha. Se nedan.
.
(haha, jag vet att rubriken vart helt.....ja)
.
.
PS: Ni förstår väll att vi bara driver..... vi älskar våra vänner!!!
PS 2: Jag ligger fett efter med dag inläggen så jag kommer och fixa det snart..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0