uttråkhet (?) på hög grad

2010-12-01 / 17:05:27
Nu har jag landat hemma efter en riktigt fullspäckad dag.... Eller? Vi har bara haft idrott, bild och språk! Sen var den Onsdagen över. Dock är lyckan inte så enorm, för jag har hur mycket plugg som helst att ta tag i. Och emellan det ska jag försöka ta och städa också! Mitt rum ser fortfarande ut som en mess, jag städade det inte igår. Jag ''glömde''... Istället lökade jag mig i soffan och hade det gött.

Efter skolan drog jag föresten till Lydia (aka klamydia) en snabbis tillsammans med Johanna och Fanny. Där bjöds det på goda muffins bakade av klamydian herself och en massa skratt. Sen så åkte jag på möte i skolan.
.
Eftersom att jag måste springa mot böckerna, haffa dom och dyka ner tänker jag bjuda er på några nytagna webcamera picz som visar vad jag gör JUST nu...
.
EDIT: Föressten!!! Har ni märkt att jag försöker priopinera (heter det så?) mycket mer nu, och jag har hållt bloggen uppdaterad mycket bättre nu! Och det har ni tjatat om att jag ska göra... Så nu gör jag det. Vilket betyder också, om jag får önska, är att ni får ta och KOMMENTERA lite mer.. Det vore... skoj!!
.

äter mini toblerone's, super gott! föresten så ser jag ut som en plastikopererad hund/tant på denna bild


dricker mjölk...... och visar tydligt att jag går på någonting


jag avslutar med en puss bild i hopp om att ni fortfarande tycker att jag är normal!!
Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så himla sööt!! Jag skulle jätte gärna vilja se ditt hår (ääääälskar det!) typ hur långt det e osv. ta typ bara en bild på dej så att håret kommer med från topp till tå ;D KRamar!

2010-12-01 @ 19:28:45
Postat av: Anna

söta bilder:)

2010-12-01 @ 20:18:24
URL: http://foreveranna.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

HAHA fan vad skön du är! :D

2010-12-02 @ 16:37:02
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0