today's

2010-12-18 / 18:34:01
kofta H&M / linne monki / jeans cheap monday / halsband BIKBOK

Here you got dagens enkla mysoutfit. Jag vaknade upp vid tio och fick kämpa för att andas.. Jag har tydligen blivit förkyld! Riktigt mysigt. Vid 11 steg jag upp, åt frukost och sedan begav jag mig mot sängen igen där jag somnade om och sov då till 3. Är fortfarande lika trött och slut i hela kroppen kan jag lova..

Vid 3 åkte jag iväg och såg en dans uppvisning med Mamma, Kickie och Hanna :D
Hanna var själv med och dansade, och en tjej från min Estet-grupp också, som heter Victoria. Fy fasen vad duktiga alla var! Jag inspireras verkligen av folk som kan dansa, för om vi säger såhär: Jag kan inte.

Jag har föresten massor med bilder från dansuppvisningen som jag ska visa sen. Fotade ungefär 200 stycken utan blixt och det blev riktigt coola effekter. Så det dyker väll upp lite senare tror jag. Sedan ska jag även köra dagens ''utmaning'' där inlägget ska handla om min dag. Så då blir det mer bilder. Likey?

(Klicka här för att delta i tävlingen om ett presentkort på sumopix.com)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0