tips: bedhead hårvårds produkter

2010-12-30 / 21:24:11
Jag hade önskat mig dessa godingar i julklapp, och rätt som det var öppnade jag 2 paket där dom fann sig. Jag har nu testat dom och tänkte göra ett litet tips inlägg, för jag rekommenderar dom båda verkligen!
.
BEAD HEAD After Party - Denna söta lilla rosa.... flaska (?) som har en väldigt speciellt utseende används till att dämpa ner frizzig het. Ni vet, när man får elektriskt hår och det står åt alla håll och lägger sig mot kinderna? Åh, det värsta som finns är när det gör det. Jag har iallafall testat denna nu och den är kanon bra! Man tar lite av krämen inutti (som för övrigt luktar delicius!) och masserar in de i handen och sedan stryker man bara över hela håret. Denna goding kostar ca. 250 kr om jag inte minns fel. Prisvärd så in i h-vete. Run and buy!
.
BED HEAD Foxy Curls - Den här produkten ska göra så att du, som inte har lockar eller bara har lite, eller som mig, vågit hår ska få det att se ut som mer. När man tvättat håret och ska torka det applicerar (haha..  gud, applicerar vad skriver jag!?) man detta moss i håret, och fönar det sedan med tratt eller håller håret i handen och blåser det. Jag trodde inte att det skulle bli någon men det blev det! Mitt hål blev liviligare och mer vågit/smålockigt. Lovely. Kostar ca. 270 kr om jag inte mins fel. Ni får rätta mig..... Spring och köp mina små busar!
Kommentarer
Postat av: agnes

Vars finns dom att köpa? :D

Kanske missade att du hade skrivit det någonstans men iaf;)

2011-01-06 @ 17:27:31
URL: http://mollyagnes.blogg.se/
Postat av: J O N N A

Den rosa försökte jag förklara för dig alltså när du sa om elektriskt hår :)

2011-01-10 @ 23:06:58
URL: http://jonnaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0