Start the fire

2010-12-04 / 13:23:17
This, right over here, is me, my friends. Right now! Är jag inte riktigt glamorös, hihi? Jag känner mig verkligen så snygg som sitter här och fjantar mig även fast jag har hur brottom som helst!
.
Varför jag har brottom är för att jag ska iväg. Mot vildare places! (även kallat skråmträsk).. Där ska jag äntligen få träffa mina små älsklingar, David och Stina. Vi har inte träffats på ungefär 2 månader, så det ska bli riktigt skoj att bara mysa sönder dom och ha det bra! :D Mot kvälla (vadå bondlurk??) bär det förhoppningsvis mot Klamydian för att hjälpa henne att vara barn vakt, ni vet, det kan gå vilt  till och man vet aldrig vad hon gör med barn..
.
Nu mina vänner ska jag bara tacka för alla fina kommentarer.
Dom är verkligen hur fina som helst, och ni förgyller verkligen mina dagar. Tack! Ha en toppen dag!
.
PS: Jag lägger upp dag 04 - inläggen senare.. har som sagt brottom.
PS 2: David Larsson, RING MIG!!
PS 3: Om Linus lundberg skulle se detta av en konstig anledning, jag har inte ramlat ner för trappen och åkt in mi sjukhus! Jag lurade dig ju bara din amöba :D
Kommentarer
Postat av: Cornelia

Love the hair.

2010-12-04 @ 15:14:44
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: fotograf ottilia lindell

jag gillar ditt hår på dessa bilder, tjusigt! :)

2010-12-05 @ 13:47:13
URL: http://lindellottilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0