Önskeinlägg x 2 - Mitt smink - Ögon

2010-12-01 / 11:14:00
.
Här har ni den efterlängtade andra delen av ösnkeinläggen ''mitt smink''.... Denna gången ögonen. När jag sminkar mig använder jag en oftast ögonfrans-böjare, för att få ögonfransarna att stå upp lite mer. Den är från något dyrt smink företag. Och ibland, vid speciella inställningar brukar jag sota ögonen lite med en vanlig svart skugga. Very easy and snyggt!

Maybeline New Yourk, the colossal volum Mascara.
Den gula ''klumpen'' som jag brukar förklara den som när någon frågar vad jag har för mascara, är den som är på bilden ovan. En väldigt populär och bra mascara som finns att köpa på H&M, och alla smink affärer. Dom flesta iallafall. Dock inte Make Up Store, eftersom att dom endast har sitt egna märke. Denna är otroligt prisvärd och inte så dyr. Spring å köp!
.
Ögonbryns penna från H&M BLOND.
Jag brukar ofta fylla i mina ögonbryn lite mer för att formen på dom ska komma fram. Just nu är mina ögon bryn under procress om man säger så och dom är inte dom snyggaste... om formar dom lite. Hehe. Denna penna är iallafall helt OK, och är köpt på H&M. Dock vill jag ha en annan dyrare som fyller lite bättre.. Men helt OK. Perfekt för dig med lite risigt i börsen just nu...
.
Nästa inlägg i dessa önskeinlägg kommer nog att handla om... vadå? Inte vet jag! Förslag?
Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske om vad du använder för att få sån fin hy?

ansikts masker? finnmedel? facelotion? :)

Kram på dig!

2010-12-08 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0