Onsdags kväll

2010-12-01 / 22:27:05
Jäklar vad jag känner mig stolt nu! Jag har pluggat MATTE utan att skrika/kastat saker/grinat/dampat loss! Är inte det något att fira? Jo, jag känner det! Just nu överväger jag att gå till coop imorgon efter skolan och köpa mig en stor, fet prinsess tårta! Alla ni som känner mig vet att jag hatar matte.. Det är bland av det värsta sakerna som finns.. Iallafall, som ni ser på bilden ovan har jag målat mina nails ikväll. Vinrött fick det bli. Snyggt, mörkt och vintrigt. Men inte för att glömma, jag har även renbäddat, damsugat, städat och det coolaste som sagt: pluggat matte! Vi har hur mycket prov som helst nu, och jag känner bara så knäckt och stressad över detta... Hold your thumbs for me people!!

Nu, mina vänner ska jag slänga mig i min renbäddade säng,
slå på TV:n och sedan somna tillsammans med min värmekudde.

Imorgon är det Torsdag kompizar, och sedan är det bara Fredag kvar!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0