new in +++++

2010-12-15 / 21:48:59
d i n  s k o  / 4 9 9 : -

För några månader sedan inköpte jag mig ett par kängor, som liknade dom ovan här på bilden. För ungefär 2 veckor sedan märkte jag att klacken höll på lossna på ena skon och att den var på väg att bli lös på den andra. Dom skorna köpte jag på Euro Sko, och jag gick in med dom här om dagen och frågade hur detta kunde hända när dom ändå kostade 800 kronor. Hon visste inte, och gav mig pengarna tillbaka då dom var slutsålda.....
.
Idag fyndade jag då dessa snyggingar, som är lite högre, lite coolare och liiiite snyggare än dom förra :)
Kan jag säga annat än att jag är nöjd??

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Snygga! :D

2010-12-15 @ 22:58:10
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0