inte min dag idag...

2010-12-01 / 17:27:58
bild gjort in något random program syrran har... HEMSKT!!

Idag är det verkligen inte min dag. Nog med att min plånbok är borta, jag har mycket läxor som helst, det är stökigt överallt, mitt hår är elektriskt osv så har får jag inte in mina gratis sms i mobilen.. Jag ringde nu då till telia för att försöka få hjälp med problemet.....
.
Såhär ser konversationen ut, hittills:
.
- Hej, och välkommen telia. Var vänlig knappa in ditt telefon nummer.
(jag knappar in, och hon pratar som en rysk modell)

- Tack skall du ha. Var nu vänlig och bokstavera vad du behöver hjälp med.

- R-E-F-F-I-L.
.
- Telia refill? Okej! Var vänlig att vänta.... Du är plaserad i kö. Du har nummer 60 i kön.

- 60!?!?!?!?!?!?

Herregud.. This is not my day. Nu ska jag äta middag. Självklart smakar säkert maten rutten fisk bara för att det är min dag idag. Jag återkommer senarare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0