I stundens nu...

2010-12-15 / 20:47:07
.
Just nu är det pepparkaks-bak här i huset. Jag är däremot alldeles för lat för att joina och sitter här och lökar framför datorn istället och inväntar att jersey shore ska börja på TV....typiskt mig! När jag har sett det ska jag ta och krypa till sängs (okej, jag säger alltid så men somnar inte fören 1 då jag har lite svårt att säga bye bye till min fina vän linus). Vi ligger alltid uppe 2 timmar extra än vi borde (TITTA JOHANNA!) och det slutar alltid med att jag vaknar på morgonen och mår dåligt för att jag är så trött...... men snart, är det ju lov så who cares?
.
Juste! Jag glömde berätta att jag gav stan en liten omgång idag.
Fick med mig hem en byxdress (skitsöt!) som jag dock inte vet om jag ska behålla. Får väll ta och visa den lite senare om jag hinner i ett inlägg. Sedan köpte jag även med mig ett par nya kängor. Mina andra som jag nyss köpte lossnade klacken på, även fast dom kostade 800 svenska riksdaler lixom... How bad? Jag fick iallafall pengarna tillbaka och nu slog jag till på ett par andra, snyggare.... :)
Kommentarer
Postat av: T Y P J U L I A

JERSEY SHORE <333333333333

2010-12-18 @ 20:08:28
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0