Gårkvällens outfit....

2010-12-18 / 17:55:00
Åh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men det här var gårdagens outfit. Jag var på toppen humör och frös så jag satte först fast sjalen som en stor turban/turbin/ orkan (vad fan heter det??) den lossnade, och jag gick då runt såhär hela kvällen..... det pinsammaste var att jag faktiskt somnade med min lilla ''huvud bonad'' på.... men detta är faktiskt ett riktigt bra tips, till er som känner er lite trista nu i vinter och inte riktigt fått in gläjen i vardagen! Köp dig en sjal och var glad.......

Glöm ABSOLUT inte att delta i tävlingen tillsammans med sumopix där du kan vinna ett pressentkort värt 300 kronor på deras hemsida. Klicka HÄÄÄÄÄÄR för att delta. T'ävlingen avslutas den 29 December.
Kommentarer
Postat av: SOFIA,

är det din tapet i bakgrunden ? :o

det var ju asballt, kan inte du göra en video och visa ditt rum? :D

2010-12-18 @ 19:19:05
URL: http://sofiapoulsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0