Ett litet hej...

2010-12-30 / 21:01:16
Hejsan på er allihopa och god jul i efterskott! Som ni sett så har uppdateringen legat nere på 0 dom senaste dagarna, men vad hade ni förväntat er egentligen, det är ju jag, lisa liksom.. Mat, sov, mys monstret som ni snackar om... Jag mår iallafall jätte bra, är i mat koma och har knappt sovit på 3 dagar men livet rullar på.
.
Tänkte skriva vad jag fick i julklapp, de saker jag kommer ihåg:
2000 kr - Som jag köpt en ny mobil för och massa småsaker
Massor med godis
Smycken
Hårvård psordukter från BED HEAD (kommer inlägg om dom senare!)
Ögonskuggor från H&M i bruna nyanser
Concealer från makeUp store
Ögonbryns skuggor från makeUp store
Radiance parfym
Svart ljusstake
Fjärrutlösare till kameran
Spel
Stor, fluffig, grå halsduk
Och så vidare massa småsaker, sen har jag inte fått av pappa & elin ännu.
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Fick också radiance parfym, love it!

2010-12-30 @ 22:52:32
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0