Emo times

2010-12-30 / 22:42:04

Men gud. Vad laddar jag upp för skitbild undrar ni nu? Det ska iallafall föreställa mig. Ser helt överdrivet tapig ut, men jag har verkligen NOLL bilder att bjuda på just nu känner jag, så tog bara en bild som min syster fotat på mig. Ser fan ut som en avslagen liten lutfisk som inte vore få säljas!
.
Iallafall så är det nyårs afton imorgon. Det känns... konstigt? För jag vet inte hur det känns för jag har ingen nyårs känsla alls. Hade inte ens julkänsla på julafton föresten... Hur mycket pepparkakor, knäck, godis jag åt och tillverkade, hur mycket julmusik jag spelade och huuuur mycket jag än försökte så fick jag aldrig någon julkänsla. Kul. Men det blir nog kul imorgon endå.
.
Föresten, jag fick som sagt en fjärrutlösare i julklapp. Den vill dock inte fungera till min kamera. Har även gått in och frågat vad som är felet, och det är någonting med kamera huset. Den har tidigare krånglat massor men det har liksom gått i perioder. Att lämna in den kommer kosta över drivet mycket, det är nästan värdare att köpa en ny. Men då kommer vi till frågan....... Where the hell is the money??
.
Visst verkar jag peppad på livet?
Nu ska jag gå och ha ansikts mask och bara cleana upp mitt fuckade face och sova.
God jul höll jag på skriva. Men iallafall. Hej hej emo times!!!

Kommentarer
Postat av: aismnasn

5 jävla timmar om inget, HIIHIHIHIHihhihi<3

2010-12-31 @ 14:02:20
Postat av: jonna

2011 kommer bli kanon!

2011-01-02 @ 14:50:22
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0