Darkness

2010-12-02 / 22:02:29
Den här kvällen har bestått 99 % av 100 till pluggning. Har lagt ner nästan all min lilla energi (som knappt efter dålig sömn i 3 dagar.. skärpning lisa!) Jag har iallafall skrivit klart en recention om boken ''det dina ögon ser'', som jag läste för några veckor sedan. Så sjukt fin bok, jag är så arg att den tog slut.. Sedan har jag iallafall även kikat lite på SO:n med klamydian i skype samtidigt, men bara kiiiikat ;)

Just nu känner jag bara att all insperation som jag hade för 5 sen minuter bara försvann. Jag är helt tom och känner bara för att tända ett ljus, äta choklad och somna till världens grinigaste låtar..... Hade det inte varit för att det är fredag imorgon, hade jag garanterat slängt en snigel i någons armhåla, för min energi är helt borta, och jag vill bara att det ska vara morgon så jag kan gå klart fredagen och sedan pusta ut i helg! Den här dagen har varit så sjukt jobbig, och jag vill bara få gjort morgondagen och SOVA.
.
Hur som helst, så är det utklädningas dag imorgon i skolan. Jag och Lydia tar detta på fullt allvar och klampar in med pyjamasar och morgonfrilla. Det blir... roligt. Men skitsamma, come to me friday!
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0