Dagen - dag / 04

2010-12-15 / 19:33:27
Nu är det Onsdag.
Vilket bara innebär 3 stycken till skoldagar. Torsdag, fredag och en liten stund på måndag. Detta betyder lycka för mig! Tiden har bara runnit iväg och jullovet skulle inte kunna sitta bättre matchat än nu. Det är perfekt tajming då alla är så sjukt skoltrötta och sugna på att ligga hemma och löka i sofforna och äta julgodis.. Perfect :)
.
Nu tänkte jag visa er lite bilder från dagen och även köra igång med dom här ''dag-uppgifterna''. Jag fastnade i ett litet tuggummi och har suttit där i ca en vecka så ligger lite efter i detta men here we go.
.
Jag skulle alltså skriva vad jag åt idag:
Frukosten bestod av en macka och en fanta på skolan då jag försovde mig... hahah
Julbord alá Sörböleskolan... ytterst äckligt
En chokladboll med Johanna och en till fanta....
Grönsakssoppa med salladsmackor
.
Herregud.. konstig mat dag i mina ögon. Här kommer iallafall lite av dagens bilder direkt från min lilla samsug...
.
Om vi säger såhär... Man ser ganska tydligt vem som har ordning på sina saker i skolan..


Dagens lunch.. inte alls så god. Det ända goda var julskinkan :)
.
Avslutar med en veckas gamla bild, detta föreställer en av mina 8 personligheter. Detta är Birgitta, en 64 årig kvinna om bor på södermalm och gillar Söder thé. Birgitta har sktivit en låt och hon röker mycket:



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Haha vi har precis samma spanskaböcker och också svarta mappar :o

2010-12-15 @ 22:48:38
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0