Dag 03 / mina föräldrar/syskon

2010-12-02 / 21:48:29
Då var det dags för ämne 3, min familj! Jag har valt att inte lägga ut min familj på internet, för jag känner att det är helt onödigt, så vi kör på med en liten fakta om mamma, pappa och syrran!
.
Som sagt, så bor jag hos syrran med min mamma. Hon och pappa gjorde slut när vi var väldigt små, så jag är 100 procent van att bara bo hos mamma, och har alltid gjort det! Pappa och jag brukar prata väldigt ofta i  och vi träffas då och då också! Det är väldigt mysigt att bo med 2 stycken tjejer ibland, för vi har alltid den här ''tjej-känslan'' hemma, och självklart är det kul att syrran bara är ett år yngre än mig.. då kan vi ju hitta på saker tillsammans osv.
.
Äch, det här blir ju bara fel... jag gör såhär istället:
.
Mamma: Min mamma. Bara min, fina, underbara, bästaste mamma som jag älskar så otroligt mycket. Alla säger att vi är hur lika som helst, och det kan jag faktiskt hålla med om ibland, haha. Varför jag älskar min mamma är verkligen för att jag kan prata om ALLT med henne, exakt allt. Hon finns alltid där och söttar mig i alla lägen. Även om vi måste bråka om mina stora data beroender ibland.. haha!
.
Pappa: Mina fina lilla pappa. Som är 2 meter fin. Japp, där har ni det. Min pappa är hur lång som helst! Och tro inte att han har rekordet, för det har min kusin på 2m och 3,5 cm.. Pappa är iallafall en otroligt fin person som bryr som om alla omkring. Jag bor som sagt inte hos honom, men han är verkligen bäst endå! Folk säger att jag är lik pappa i sättet, det att vi båda klagar sönder när vi är sjuka, och tycker synd om oss själva... hehe.
.
Syrran: Min fina lilla syster.... som jag för övrigt stor dissat här i bloggen! Haha! Nej men, jag och Elin har alltid kul med varandra, när vi är glada. Annars är det alltid bråk och tjaffs, och gissa vad? Jag måste betala för att få lite hallonsoda och låna en gummisnodd av henne.... Pinsamt. Elin är iallafall världens sötaste, hon är verkligen den bästaste syrran man kan ha!
.
Jag älskar verkligen min familj, ni betyder allt för mig.
PS. Det här inlägget blev fucked up, men jag har ingen isperation och humöret är.....helt OK.
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

gud vad skönt att du kan prata med din mamma om allt! :)

2010-12-03 @ 15:52:30
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0