creds to my littlezizzzz

2010-12-20 / 14:56:11

Innan jag börjar detta måste jag bara säga YEEEEEES!!!!!!!!! JULLOV FÖR FAN!

Jag har just kommit hem från skolan (JULLOV NU, berättar mer om det sen) och tänkte nu göra ett litet cred inlägg till min kära lillasyster Elin. Elin pelin, som vi också kallar henne. Jag älskar henne så mycket, den lilla filuren: Här har ni hennes blogg. Klicka in.
.
För er som inte vet är Elin en tapig liten filur på 13 år som gillar att se simpsons, käka BJ's och godis, blogga, kaxa med mig, rita, hålla på med djur, vara med kompisar och bara vara allmänt sämst.... haha, nej nu skojar jag. I love you little sis, forever and always!
.
Fotade även Elin igår. Typ 20 bilder, skitsnabbt. Here she is. Är vi lika?
Kommentarer
Postat av: photos by Rebecka

SV: Ingen fara :) det är bra med mig, hur är det själv? :D



ni är jättelika ! :D

2010-12-20 @ 17:48:23
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0