MUMS

2010-08-09 / 21:01:36
MUMS vad värt det var att cyckla till affären i regnet för att köpa lite godis.. så sjukt gott! Dem senaste dagarna har jag varit ovanligt nyttig och har helt glömt bort att det finns något som heter godis! Sååååå..ikväll firar jag att jag varit så duktig med lite godis. Jag vet.. det är inte ett bra sett att fira med just godis i detta fall men när jag skulle ner för att hämta en skål så sprang jag ner & hämtade den.. När jag kom upp med skålen så sprang jag ner för att hämta ett glas. Sen ville jag ha mobilen, så då sprang jag ner igen! Ni fattar? Jag sprang ner 1 gång för varje sak jag skulle hämta! Alltså.. TRÄNING! Haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0