lovely

2010-08-14 / 20:01:48
min fina lilla rosa plutt... haha

fröken f*ck face... haha var tvungen att censuera (stavas?) denna bilden!

och så kör vi på en klassisk 'shake-that-hair-in-the-water-picturie' som alla andra gör!

jag & min älskade lillasyster

Vad kan jag säga? Denna dagen har varit UNDERBAR.
Imorse väckte mamma mig och sa att vädret var underbart, vilket det faktiskt va! 27, 5 stog termometern på. Vi drog iallafall iväg för att bada. Vattnet var kokahett. Och då menar jag verkligen koka-hett. Jag och syrran låg i vattnet mest hela tiden! Iallafall så hade vi skitkul, tog massor med bilder, och bara njöt! När vi skulle hem fick jag och syrran psykbryt och protesterade genom att hoppa i med kläderna på! Och där i stannade vi ungefär en timme! Sedan var vi faktiskt frivilliga att fara hem.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar bloggen!!

2011-03-10 @ 21:47:30
URL: http://hhannapanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0