jippie?

2010-08-09 / 18:36:56
Hallåååååååååå! Jag är tillbaka! Herregud vad längesedan det var som jag bloggade.. flera månader faktiskt. Dem flesta av er vet på ett ungefär vad som hände som gjorde att jag slutade blogga. För det första så hackade någon sig in på mitt bloggkonto, kopplade BÅDA mina domäner (ja, även blogg.se domänen) till någon random blogg. Min design pajjade, och prenumeranterna rusade ner. Besökar antalet sänktes med flera hundra, och jag kunde ingenting göra. Iallafall så fixade allt detta sig tillslut efter massor med samtal med blogg.se osv. Då när allt var löst vet jag inte vad som hände. Min blogglust var helt borta så det var bara att hoppas på att den skulle komma tillbaka. Villket den gjort nu....idag!  Nog om det... nu till lite annat.
Det är som sagt augusti, och ni har inte hört av mig på månader. Under tiden som jag varit borta har jag hunnit sola, bada, umgås med kompisar och bara slappat! Jag har även varit i stugan & stockholm (se bilderna) och hälsar på min moster! Ytterst trevligt då jag älskar sthlm. Annars har min sommar varit ganska lugn och skön och det har blivit alldels för långa sovmornar... haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0