dinner

2010-08-10 / 19:05:50
Har man inte fotat eller bloggat på flera månader blir man lite desperat, haha. Här har jag iallafall styckat lite gurka, tomat och champinjoner till maten, otroligt gott


champinjoner gurka och tomater..


tada! det kan inte bli annat än bra när jag själv får välja vad vi ska äta, haha

Usch, denna dag har varit otroligt enformig, tråkig, regnig, kall, irriterande och ja gud vet vad. Jag har mest bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv för att jag varit för lat för att göra något.. haha. Däremot har insperationen flödat och jag har lite nya idéer på en ny design, tävlingar inlägg och så vidare.. men det brukar alltid sluta med att man glömmer dem, och insperationen försvinner!

nu ska jag fortsätta knapra på lite ärtskidor och lyssna på musik! blubb' ya later
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0