ehh...trött!?

2010-04-18 / 14:57:54
Omg, blev helt chockad när jag såg alla kommentarer från förra inlägget! Tack så otroligt mycket! :D Alla av er var jätte snälla, och jag var verkligen nervös innan jag publicerade inlägget, men ni verkade gilla det! :D



...vaknat klockan 7 av att fatimsarah åt chips, och jag fick inte somna om heller.
...varit halvdöd hela dagen hitills.
...drivit med folk tillsammans med faty och elin.
...käkat massor med små kex med vitlöksost och päron på, MUMS! :D
...försökt fota dagens outfit, men min kamera är så tung att jag bara faller ihop.
...blivit slapad av syrran för att jag finns, hah?
...spelat gitarr.
...gäspaaaaaaaaaaaaatttt.......... villket jag gör just nu också!

Där har ni en ''idag har jag'' lista.
Nu ska jag gå och lägga mej och sova, men först ska jag gäspa klart gäspen jag gäspar just nu.. Som just blev klar... PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0