'Tänk' om jag var rosa..?

2009-10-31 / 22:43:59
Jag var rosa!? - Vore inte det riktigt konstigt? En rosa Lisa. En rosa blogg. En rosa människa. Har du någonsin sett en färglad människa? Det har inte jag. Förutom aliens på filmer.. Men dem är ju inte människor? Det är ju aliens? Vad är aliens för något? Är dem djur? Finns aliens? Aliens, i ordet aliens är det 1..2..3...4.5, Nej, 6 bokstäver. hur många bokstäver finns det nu igen i alfabetet? 28? Nej 29? Måste kolla upp.... Föresten, vem kom på alfabetet?

.... En liten skriftligt förklaring hur det är i min hjärna när jag tänker! Underligt? Jag börjar tänka på om jag var rosa, sedan över går det till aliens, och slutar med alfabetet.. Hur kommer detta sig? Att man hoppar bland tankarna.. Inte tänker klart på en tanke innan man hoppar vidare till en annan? Ska jag kolla upp det också kanske? Ibland undrar jag om jag tänker för mycket. Om min gärna arbetar så hårt att den sitter där inne i mitt huvud och tänker 'Snälla Lisa, sov nu så jag får sluta arbeta nån gång!' - Kan hjärnan tänka? Tja, asså kan den tänka utan att jag 'hör' vad den tänker? Har gärnan ett liv? Föresten.... tänk om jag var rosa nu igen..? ;)


Tja, vore det så fel eller vad tycker ni? Fantasi behöver vi här i vår färglada vardag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0