Spelning med kören igår, fasen villket ös !

2009-10-18 / 11:03:01

Yeah , i'm back on track again ! :> Och denna gången bättre än någonsin, mera bilder, mera bloggning, och det bästa: Jag är grön ! :> HAHAHA , näe det är jag fakitskt inte. Hur som helst så är jag tillbaka nu, och jag tänker böja blgoga som vanligt igen . Senare idag kommer det massa bilder, och texter om vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna som jag inte bloggat på :)

Visste ni om att jag faktiskt har börjat kör, dans och att jag faktiskt tar sånglektioner ? Jag tror jag itne berättat det för er ! Det har varit för mycket så jag har glömt allting :oP Men men.

Igår var det spelning med kören , så vid 16 tiden for jag&liza till kören och sedan rullade bussen till byske iväg. Stämmningen var på topp och alla var glada och peppade ! Busschauffören hette Lennart! När vi kom fram soundcheckade vi, fikade vi, och bara tog det lungt. Kl.18 körde vi igång . Det var super skoj , och det var verkligen vacker sång som hördes, och energin var underbar . På bussen hem sjöngs det lite, snackades, sovdes. Vi applåderade till världens bästa körledare Gustav, till oss själva och Lennart. Det var en underbar dag ! :>

Idag är jag sjuk .. :S Så tar det ganska lungt och ska fara lite på loppis med mamma , pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0